2014. július 13., vasárnap

A tökéletes paleocsinta

Végre beszereztem Posta Renáta Paleolit konyha hedonistáknak c. könyvét, és elkezdtem kipróbálni pár receptjét. Nagyon rég sütöttem már palacsintát, azok sem voltak igazán nagyon tökéletesek, ezért úgy döntöttem, ezzel kezdem. És valóban, sikerült mellékízektől mentes, nem szakadó, nem tapadó palacsintát alkotni. Az íze és az állaga is csodás. Az eredeti recepthez képest annyit módosítottam, hogy több gesztenyelisztet tettem bele, mert számomra az eredetinek túlságosan tojás íze volt.

Mi kell hozzá?
- 8-10 evőkanál gesztenyeliszt
- 3 dl kókusztej
- 4 tojás
- 1 dl kókuszolaj

Hogyan csináld?
A lisztet a kókusztejjel csomómentesre keverd össze, majd add hozzá egyenként a tojásokat. Folyamatos keverés közben csorgasd bele a kókuszolajat. Teflon palacsintasütőbe egy merőkanálnyi tésztát önts bele és alacsony lángon süsd meg mindkét oldalát.
Lekvárral isteni finom (én a cukormentes/xilittel készült verziójával ettem)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése