2016. március 16., szerda

Müzliszelet helyett... magvas szelet

Ha szeretnék valami újat kipróbálni, végigolvasok szinte minden paleo blogot vagy Facebook csoportot, és igyekszem a lehető legegyszerűbb, leggyorsabb és legkevesebb alapanyagot igénylő receptet választani. Ezúttal is a kedvenc paleo blogomon, a Troll a konyhámban oldalán találtam egy - tőle már megszokott - nagyszerű, laktató és egyszerű édességet.
Én magvas szeletnek neveztem el, mert tele van jobbnál jobb és kedvünkre variálható magokkal.

Mi kell hozzá?
- 40 dkg válogatott, aprított mag: nálam mandula, törökmogyoró és dió volt itthon
- 5 dkg magozott datolya
- 5 dkg aszalt sárgabarack
- 2 evőkanál holland kakaópor
- 3 evőkanál kókuszzsír
- 1 narancs reszelt héja és leve
Tetejére:
- 10 dkg étcsoki és 1 evőkanál kókuszzsír

Hogyan csináld?
Az összes hozzávalót adagold az aprítóba (már ha van ilyen nagy méretűd... az enyém kicsi volt ekkora mennyiséghez, ezért több részre osztottam és úgy dolgoztam össze a hozzávalókat), és dolgozd össze.
Bélelj ki egy tepsit sütőpapírral (a tepsi mérete attól is függ, hogy milyen vastag szeleteket szeretnél a végén kapni), és a formázható masszát nyomkodd bele. Ha túl kemény a masszád, adj hozzá egy kis narancslevet, ha túl híg, akkor datolyát vagy magot.
Olvassz fel gőz fölött étcsokit kókuszzsírral, és kend a massza tetejére. Egy egész éjszakára tedd hűtőbe, másnap tökéletesen szeletelhető lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése